Salı, Ekim 20, 2009

TIRTIL SANDVİÇLER

Tırtıl sandviçler

Tırtıl Sandviçler, çocuk partilerinde ve doğumgünlerinde ilgi çekici ve pratik bir öneri. Yapılışları çok kolay üstelik herkes severek yiyor ve görünümleri nedeniylede çocukların çok hoşuna gidiyor.
Malzemeler;
*Dilediğiniz kadar sandviç ekmeği. ( Hazır alabileceğiniz gibi siz de pişirebilirsiniz. )
*Sandviç ekmeği sayısı kadar dilimenmiş Macar Salam
*Yine sandviç ekmeğinin sayısı kadar dilimlenmiş taze kaşar peyniri
*Krem peynir
*Yapacağınız tırtıl adeti kadar minik domates ( kiraz domatesten biraz daha büyük olmalı )
*Domatese tırtıl yüzü verebilmek için bir adet siyah zeytin ve salatalık kabuğu
*Sandviçleri birbirine tutturmak için ince pasta teli.( pastamalzemeleri.com'dan temin edebilirsiniz )*Salatalık dilimleri
Hazırlanışı;
1.Herbir sandviç ekmeğini ortasından yarıya kadar bıçakla kesin. Tamamı ayrılacak şekilde kesmeyin.
2.sandiç ekmeklerinin tamamen ortadan ikiye ayrılmamasına dikkat ederek,iç yüzeylere krem peynir sürün.
3.Her bir sandviçe birer adet salam ve kaşar dilimi yerleştirdikten sonra, ince pasta tellerini ortalarından geçirerek tırtıl şeklinde dizin.
4.Domatese zeytini keserek göz ve salatalık kabuğunu kibrit çöpü gibi kesere anten yapın ve sandviçlere tutturun.Servis tabağına yerleştirin.
5.Halka hakla kestiğiniz salatalık dilimlerini de dört eşit parçaya bölerek tırtılın ayaklarını oluşturacak şekilde her iki yanına yerleştirin ve servise sunun.
Tırtıl sandviçler-2

Ayrıca artan sandviçlerinizi de büyükler için servis tabaklarına domates ve maydonoz ilavesi ile yerleştirerek servis yapabilirsiniz.
Sabdviçler

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok sevimli olmuş bu tırtıl. Çocuklar çıldırmıştır. Ellerinize sağlık.

müjde dedi ki...

Öncelikle oğlunun geçmiş doğumgünü kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.
Menüye bir göz attım da sadece çocukların değil büyüklerin de iştahını kabartacak cinsten.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim daha öncede yazmıştık bayıldım bu sandavice diye :) ellerine saglık canım benimm

Unknown dedi ki...

Harika bir yaratıcılık ellerine sağlık canım öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Kesinlikle tam çocuklara uygun bir tarif. Önümüzdeki hafta oğlumun doğum gnü. Mutlaka yapacağım.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

otomatikkepce dedi ki...

Çocuk olmaya gerek yok ben de bayıldım. Kızımın doğumgününü bekleyemem en yakın tarihte eşimin doğumgünü var ben en iyisi ona yapayım
elinize sağlık
hülya

pelince dedi ki...

Çocukların beğenmemesi mümkün değil,çok güzel gözüküyor..
ellerine sağlık..

SEDEF dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ve çok güzel bir fikir.

Ellerine sağlık....

durutarifler dedi ki...

Oy oy oy ellerine sağlık. Nefis görüntü.
İyi hafta sonları sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu sandviçi ve kaplumbağa salatanızı yaptım. Çok teşekkür ederim fikir için.

Ellerinize, emeklerinize sağlık..