Çarşamba, Şubat 03, 2010

PEK BİR MARİFETLİ!!!!!!!



Sevgili arkadaşımız Hünerli Bayanlar, Müge'nin daveti ile  ilk defa hemde hafta sonu bir etkinliğe katıldım. Yoğun çalışanlar için hafta sonlarının kıymetini bilmeyen yoktur değilmi? Evet bende kıymetli bir pazar günümü Karaca'nın marifetli setinin tanıtımı amacı ile düzenlenen etkinliğe ayırdım ve hiçde pişman olmadım. Aksine oldukça eğlenceli ve farklı bir gün geçirdim. Bloglardan yorumlar yazarak tanıdığımız bazı arkadaşlarımızı yüz yüze tanıma fırsatı buldum.  Şef Serkan BOZKURT'un öncülüğünde KRC marifetli set ile; ortalama 25 dakika gibi kısa bir sürede, kış çorbası, cacık soslu makarna, tavuklu mantar dolması ve bahçıvan usulü kuzu pişirdik. Çorba, makarna ve mantarı 5 parçadan oluşan tencere seti ile pişirirken, bahçıvan usulü kuzuyu sete dahil şık düdüklü tencerede pişirdik.
4321691777_a77e4a2e3a4322438732_562616cb1d4322437088_c915f962b54321700887_7cc72b5423

Bu yemekleri pişirirken Marifetli Set'in dikkatimi çeken ve en beğendiğim özelliği şuydu. En altta sebze çorbası pişerken üstüne yerleştirdiğimiz apartın içindeki makarna, süzgeç özelliği dolayısı ile sebze çorbasının suyunda haşlandı. Yani makarna sebze suyu ile haşlanarak, sebzelerin tüm vitaminini ve lezzetini içine çekti. Bir diğer özellik ise,  mantarın sebze çorbasının buharında  gayet sağlıklı bir yöntemle pişmesiydi. Pişince boyutu küçülen mantar, buharda küçülmeden ve lokum gibi pişti. Bu üç yemek aynı tencere setinde piştiği halde birbirleri arasında koku ve tat yönünden herhangi bir karışma olmadı.Bunların yanında, zaman ve enerji yönünden tasarruf da işin cabası oldu.
KRC Marifetli Set ile bence en büyük kolaylığı çalışan bayanlara yapmış. Benim gibi zamanla yarışıyorsanız bu setten hemen edinin derim.
4321707145_bace1a2196 Setin bir özelliği de aynı zamanda fritöz gibi kullanılabilmesi. Şefimizin hazırladığı börekler, o kladar kısa sürede kızardı ki, hepimiz şaşırdık.
4324531339_e7020de6c14321713623_7c99f24ab3
Eğlenceli günün sonunda, Şefimiz tarafından sertifikalarımız dağıtıldı.Katılan arkadaşlarımızla anı fotoğrafları çektirdik. Veeeee
4321715031_d188e59888Sevgili Müge tarafından yapılan lezzeti hala damağımda olan pastayı yedik. Her ne kadar kendini pasta konusunda acemi olarak tanımlasada Müge'nin pasta konusunda da bir profesyonel olduğunu hepimiz test edip onayladık:))
4324341529_4b21db8e5dGördüğünüz gibi bir yandan sohbet ederken bir yandan da tabakları silip süpürdük.
Bu güzel etkinliği tertiplediği için Sevgili Müge'ye, böyle fonksiyonel ve faydalı bir set ürettiği için KARACA'ya, güleryüzleriyle, sohbetleriyle güzel saatler geçirmemizi sağlayan tüm blog arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.

9 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ablacım inşallah daha bir sürü etkinlikte beraber oluruz. Tekrar diyorum ki seni tanımak zevkti. Hayranlıkla takip ettiğim bir blogcuyu tanımak harika bir duygu.

sevgilerimleee

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Ufukcum seni tanımış olmaktan dolayı çok mutlu oldum. Gerçekten çok iyi organize edilmiş bir gündü. Çok keyifli bir gün yaşadım ben de Müge ve KRC sayesinde. sevgiler

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

tanıştığımız için acayip mutluyum inanın:)umarım tekrar tekrar görüşürüz:)
harika bir gün geçirdim sevgili mügenin ve sevgili krc nin sayesinde...
çok öpüyorum çok:)

pelince dedi ki...

Keyifle okudum yazdıklarınızı,ne güzel bir gün olmuş.. tencere seti ise harikaymış.. bana kokuları birbirine geçer gibi gelmişti,ama mantar şahane pişmiş aklım ona takıldı hemen :)
afiyetler olsun..

Sevgiler..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ufukcum böylesine güzel bir etkinliği daha da anlamlı kılan şeylerden bir tanesi sitesini çok severek takip ettiğim ve tariflerine bayıldığım ufukmutfakta ile tanışmış olmaktır.
Çok ama çok mutlu oldum seninle tanıştığıma.
Umarım yine böyle güzel zamanlarda bir araya gelir uzun uzun sohbetler ederiz
Kucak dolusu sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Ufukçuğum;
Bende sizlerle birlikte olmaktan tarif edilemez bir keyif aldım.
Baştan sona çok güzeldi herşey.
Zarif sözlerin için çok teşekkürler, insan iltifat duyunca mutlu oluyor ama hayran olduğu bir blog sahibinden duyunca daha bir mutlu oluyor. :)
Çok teşekkürler canım, en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle..

Bir Dilim Düş dedi ki...

:(((( yaaaa süpermiş ama ben buralarda uzak kaldımmmmmmm!!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

merhaba ufuk abla ben Bahar umarım yorumumu okur ve karşılık yazarsın.ben 14 yaşındayım ve sbs'ye hazırlanıyorum aileme ve arkadaşlarıma pasta,kurabiyeler yapmayı çok seviyorum senin sitenide çok güzel buldum sizin kadar güzel yapamasamda elimden geleni yapıyorum ve en çok süslerken zevk alıyorum gerçekten siten çok ama çok güzel hemen birkaçını denemeye başladım muhteşemsin başarılarının devamını diliyorum

ufukmutfakta dedi ki...

Bahar merhaba,
öncelikle küçük yaşına rağmen, mutfağa ilgi duyarak bir şeyler denemen çok hoşuma gitti. Bende senin yaşlarında hepbir şeyler yapabilmek için uğraşırdım. SBS içinde sana Allah zihin açıklığı versin, umarım başarılı olursun. Benim oğullarımda sınavlara hazırlanıyorlar. Sayfam için yazdığın güzel sözler için de ayrıca çok teşekkür ederim. Ailene selamlar, senide öpüyorum...